19 Barre!

Tänkte att det var dags för en årlig update! Vi har skrivit ett inlägg sedan Emma gratulerade mig i sitt förra. Nu är jag 19. Helt sjukt. Har snart levt hälften så kort som min kära mor.
Mycket har hänt på ett år. Kryssningar, fester, träningar, utomlandsresor i stora lass, extrajobb, danskurser och så vidare. Ett fruktansvärt roligt åt.
Grattis Emma i efterskott på din 18 årsdag! Love, Love, Love!
Just nu har jag parkerat på badrumsgolvet. Fråga mig inte varför. Jag har a thing för badrum och golv. Kanske för att jag älskar att bada eller för att vi har golvvärme här. På något sätt lyckad jag alltid hamna på golvet. Även i köket. Jag sätter mig inte på en hög bardiskstol. Hualigen. Höjdskräck vare här! På golvet är man trygg. Man kan sitta, ligga, sträcka på sig, ligga med bena uppe och nere, man kan stretcha, träna och vila. Gissar att du inte kan göra allt det där på en stol? Och på golvet har jag min älskade lilla vovsing.
Och vad gör jag halv ett på natten i mitt badrum? Dessa nattimmar ägnas åt tv-serien Pretty Little Liars som min fina lillasyster introducerat för mig denna vecka när jag har legat hemma i sjukdom. Mycket trevligt och spännande. Lite för läskigt att tittap å själv tycker jag. Därför ska jag kila upp till Jenny nu.
xoxo
BirthdayGirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0