Vuxen far till Rhodos med ledig torsdag!

Long time no see...men vi lever! Blogg hinns tyvärr inte med! Har exakt 1 dag, 23 h och 14 minuter kvar som sjuttonåring! Heeeelt sjukt. På lördag smällere! FYFAN vad kul det ska bli! Men sen efter hegen när jag är stor och inte får leka längre...aa då äre nog inte lika funny.
Varför uppe så sent? Inte lärt mig att krypa i säng i tid? Jodå, det har blivit en förbättring...eller den går i vågor. Men har profildag imorogn och vad ska jag med ett besök på vildmarksmässan till? TILL OCH MED mamma tyckte det var onödigt. Så blir hemma imorgon, ska ta hand om hundar, träna x2 och beta av lite plugg mm. Fredagen bjuder på shopping och tidig sänggång. Lördagen bli späckad. Familjemys på morgonen, träningsmatch mot bps första lag (känns som om jag känner i princip alla i det laget men det ska bli spännande..fast är ju dock en träningsmatch)!! På söndag kommer släkten! Lördagskvällen bjuder förhoppningsvis på ngt kul...vi får se hur det blir med det!
För att spinna vidare på vuxentemat; tänk att jag står som kontaktperson till en resa med Jenny, Vican och Emma?? Enda artonåringen!! Kontakperson! Ansvar!? Sandra! Hallå? Det klingar inte vackert i mina öron! Men det ska bli fruktansvärt roligt, obeskrivligt! Meeeeeen inte nog med det...i måndags bokade vi ytterligare en resa. Den 13 Aug bär det av till Rhodos med fina flickorna; Clara, Jossan, Jojjo och Emma! Ska bli gryymt!
Nu måste jag sova, sjukt cptrött!
Antagligen sista inlägget som sjuttonåring...som barn! HERREGUD!
Meeeeen så tycker jag att den snyft-delen skippas! Den tar jag i min ensamhet bu-hu.
Sandra


Mmm..nu kommer jag sova gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0