Trött, stel, seg...sliten chey!

Hemkommen från cupen Rissneraketen i Sumpan där vi gick ur gruppspelet med tre förlust och två vinst! På lördag blir det slutspel med garanterat två matcher med en start i kvarten! Ser jag fram emot som faaan, nu vill jag bara vinna vinnna vinnaaa!! :D
Men vad jag är slut. Det tar på krafterna. Huden under fötterna bildar blåsor och jag kan knappt gå och glömde stretcha vilket märks nu...
Ska ta HP5 och lägga mig i sängen! Pallar inte göra annat för tillfället. Morgondagen bjuder på ett pass på Rosells...vet dock inte vad jag ska köra, ingen idé att köra slut på benen med kondis eller ett svettigt benpass. Ryggen kan också vara bra att ha frisk och kry. Axlarna dödade jag igår. Armarna behöver en refreshing vad gäller övningarna plus att jag har skadad handleden. Mage är spikat. Kanske en halvtimmes stretching och ett överdrivet magpass värvat med enklare underhållningsövningar för rygg och armar. Det lät bra! SPIK!
Blir första gången jag tränar med Emelie, ska bli kul! :D Sen är kvällen fortfarande oklar!
Nu ska jag sova! Eller läsa iaf....Natti! Sandra

Oväsentligt men ändå: Har träningsverk i magen idag och mestadels i nedre! Har svårt att känna där nere vilket betyder att jag har lyckas få bättre kontakt med den nedre delen!! Yes. Yeees! YES. YES! YES YES YES YES YES YES YEEEEEEEEEES!!! hehehe...framsteg är alltid roligt! Sån här mage ska jag ha ngn gång i livet:


he-he....säger jag nu iaf...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0