Spaden till snön kallas?

En spade är en spade, men den man skottar med är ju en sorts spade.... Jag har typ blackout! Heter den skottare? Skottspade? Snöspade? Spade? Haha...shit. Tecken på att jag är föör trött! Kunde ha varit i säng för en timme sen men gick ut med ludde och bestämde mig för att skotta undan snö och börja hacka på vår kulle till parkeringen - den överblivna snöhögen från snötraktorn som vi inte tog itu med förän det var försent. Nu kommer vi knappt in ut med bilen utan att fastna och behöva putta på haha. Men det lät så mycket att pappa kom ut och sa att grannarna troligen skulle vakna och att han ville veta att jag kom in säkert. Aw.

Så nu gäller en varm och gosig säng med en efterlängtad HP5 och lågvolym på Peter LeeMarcs skiva! I, I, I like it! Känner mig riktigt överväldigad över dagens insatser. Stolt på ngt sätt även fast Julia stod för jobbet! Hon är allt bra duktig den där tjejen. Mamma och pappa tyckte det var så bra fotton att de blev sugen på att ta sånna bilder på dem själva. Haha! Men vi funderar på att sätta upp bilder på en väg i olika storlekar och i snygga ramar så sådan bilder vore perfekt. Och vill bara sätta igång med att fixa en snygg header eller nått! Gillar den vi har nu men nu har vi ju urläckra bilder så vi kan nog hitta ngt jag gilalr ännu mera. ;)

Gud vilket otroligt dåligt skrivet inlägg. Blir så när jag e trött. Godnatt!
Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0