Klick, Klick!

För det första: jag älskar vårt lösenord haha! Om någon kommer på det blir jag impooonerad, thihi!

Meeen i alla fall...: Denna dag spenderades (en timme av dagen...)  i en kyla på 11,5 minusgrader i tunnare kläder än vanligt på en äng utanför Brunnaområdet. Så vad har vi då gjort som frivilligt ställer oss och fryser? Jo, vi har ägnat oss åt fotografering! Riktigt toligt faktiskt, framför allt när det blir så bra! Forografen var densmma som till bilderna på vår header; Julia, och modellerna var sis R (vi).

Jag tycker att det blev skitcoolt. Julia är sååå duktig! Även om jag tycker att mina miner fick ett släng av fryst-mosigt-och-tillgjort-smile-minen, men färgerna, vår placering på bilderna och hur hon verkligen sätter oss i fokus .... mm! Ögongodis! Om det är några album man gärna ser om och om igen på facebook är det defenitivt hennes!

Blev närmare trettio bilder och här kommer ett urval på  tio:

















Älskar ryggbilden! Och de när vi ligger ner! Och den sista har en viss charm! De alla har ngn form av charm, kan inte bestämma mig för en favorit! Enskilda favoriten är den nedan, ser så levande ut på ngt sätt plus att det är kul att man ser ögonskuggan lite mer. Och blomman gör sitt! Ska klura på en favvis! Meeeen;
Älskar alla bilderna! Hihi, Hejdå! Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0