Back to reality

Haapp då har drygt 3 veckor gått då och inte känns det som det. Det har gått så sjukt fort, fööööör fort! Jag skulle absolut inte tacka nej till 3 veckor till, men så pästit känns det faktiskt inte att återvända till skolan igen. Självklart ska det bli roligt att träffa alla som man knappt har träffat under lovet, det är allt plugg som jag vet att vi kommer få som jag får ångest över bara av att tänka på det.
Skönt är det iaf att denna termin börjar med en sovmorgon till 11:45.
Nu tänkte jag lägga mig i sängen och kolla på John Tucker must die. Sandra hade med den igår och glömde den så då är det väl lika bra att passa på, hihi.
Inte nog med att skolan börjar. Jag, Sandra och Jossan har bildat en pakt att inte äta godis, snacks, kakor, bullar, läsk aa ni fattar tills sommarlovet, och detta tar sin start om 12 minuter, shit vad har jag gett mig in på?..
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0