måndag imorgon igen..

hallå hallå!
Det var ett tag sen jag skrev så tyckte det var dags för ett inlägg från mig. Jag har precis pluggat lite lite spanska. Vi har värsta inlämningen till på tisdag så jag tyckte det var skönt att börja lite smått.
Idag har jag varit i allhallen hela dagen. Jag stog i cafét där en stund tilsammans med jossan och nåra andra från deras lag. Dom var jätteduktiga när dom spelade dom höll nollan fram till finalen då dom tyvärr förlorade med 1-2 eller nåt sånt tror jag, dom fick ju iallafall silver:D.
Gårdagen tillbringade jag hos jossan tillsammans med sandra, jojjo och clara och jossan så klart. Supermysigt verkligen. Vi tittade lite på melodifestivalen, för en gångs skull så tycker jag att det var precis dom rätta som gick vidare till finalen. Efter melodifestivalen kollade vi på Sommar med Göran som var riktig rolig. Så det var en riktig myskväll.
Nu ska jag nog börja röra mig mot sängen, ha det bäst, poss o hej!
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0