26/12

Nu var det ett tag sen! Jag har inte suttit i princip någonting vid datan under igår och idag så därför inget bloggande.
Tänkte skriva lite kort om julhelgen,
Jag hade verkligen en jättebra julafton med mycket mat och klappar.
Igår var hela familjen på Heron City där vi bowlade, käkade och kollade på bio vilket var kanon! Senare på kvällen kom Sandra, väldigt kul eftersom vi inte hade sets på flera dagar, vilket är vääldigt ovanligt för oss.
Idag åkte jag och mamma in till stan för att jag skulle få prova en plattång jag fick i julklapp. Den var bra men jag la till 200 kr och fick en lite bättre variant. Vi kom även hem med en locktång och två par stövlar. Finns verkligen mycket på mellandagsrean, måste åka in någon mer dag men problemet är att jag vet inte när jag ska hinna eftersom jag kommer jobba de tre närmaste dagarna, torsdag kanske? aja får se.
Nu: film!
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0