Funny misstakes exist

Sitter nergosad i min säng med alla nya fluffiga kuddar och tecken och är helt uppslukad av DHW. Om man ska vara sjuk ngn gång på året är nästan julen bäst....om man inte är för sjuk dvs. För då får man ligga och glo på en skärm dagarna i ända, är man frisk finns det ett måste; fysisk aktivitet.

Pratade nyss med min slitna och fallfärdiga morfar. Uscha, de har nog inte lång tid kvar. Eller det har de aldrig haft, inte under de åren jag har levt i alla fall, men de har hållt sig kvar i livet. Riktiga kämpar haha. Jag frågade om döden och morfars inställning var; "Jag är inte rädd för att dö. Ska bli skönt. Jag tror på Herren Jesus och att jag ska fara till himlen". Lättnad att han inte känner rädsla; blir mkt lättare att släppa honom då. Vill också ha den inställningen!

För morfar må inte vara rädd för döden men det är jag, så därför sätts en punkt på det ämnet. Nu ska jag återgå till de desperata hemmafruarna; ett flygplan är på väg att krascha på Wisteria Lane och om jag minns rätt kommer stor skada att skapas."Da Da Da Daaaa" (?) Hejdå. Sandra. 


Åh, jag älskar bloopers! Bästa; 0:52 - Carlos garv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0