Pinsamt!

Hehe...pinsamt vad bra vi är på att uppdatera! Borde få pris! Men några gånger per år räckar väl? Men det är inte kul att blogga när vår blogg har så ful design att det är piinsamt. Då vill man liksom inte hålla på...inte så att jag har lust att ba: heeeeey, läs vår blogg och är fett stolt! Nejnej, så vi behöver ändra designen men vet inte hur vi gör och kommer aldrig till skott m. att fråga någon.

Så, hur ser våra liv ut? Kanon, livet leker! Inte mkt tid över. Skola, träning, sova, plugg, skola, plugg, träning, sova skola, plugg, plugg, plugg, träning, sova osv. Två veckor till jul och det är full rulle Lediga imorogn och jag har min andra halve nere på toan och min älskade syster som fyller hela SEXTON BAST idag i sängen i rummet intill. Stort Grattis Jenny, jag älskar dig!
Dagen började med att Kajsus sov här, la oss halv sju, gick upp vid två. Gjorde ingetnting i dos horas för att sedan lämna stugan o dra och träna! Mycket roligt var det! Blev ett lyckad pass, träningverk i amarna; oh yes! Men det gillar jag. Sedan blev det en snabbis i stan med Emma, Banca och Fia.
Nu ska vi nog sova en stund...måste börja vända tillbaka dygnet...!
Peace!
Hejdå!
Adiós!
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0