Nattstudier

Klockan är två en söndagsnatt, skola imorgon, och vad gör jag uppe? Svar: Nattplugg!
Som vanligt. Vet inte om jag är kapabel till att studera på ljusa dagen? Min hjärna fungerar inte då... Denna gång ägnar jag mig åt dikter från upplysningenstid. Sådärkul, finns roligare.

Denna helg har bjudit på plugg, cup och släkt. Söndagen spenderade jag i sängen och framför TV:n. Helt slutkörd. Och ändå är jag trött nu? Skippade gymmet, ska inte träna när jag känner att det är pest o pina, vill inte förstöra glädjen i det hela.

Ska trycka på CD-spelaren replay och återgå till dikten "Pojkarne". Peter LeeMark får stå för nattens pluggmusik och örongodis. Tips; "Musiken som spelas när filmen är slut". Barndomsminnen på hög nivå!

När jag får lov ska jag bara umgås med vänner och familj, träna och bara myyyysa! Går runt hemma i mjukisar och dricka julmust och läsa och ...åh! En vecka kvar!
"Fuck off nu kör vi!" - Så mycket bättre

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0