Hon bodde på fel sida av älven, i en nedlagd mjölkbutik

Det ser inte ut att bli ngn ändring av bloggdesignen...haha, känns som om rosa kommer att bestå för oss ett tag över...! Just nu ligger Kajsa och fryser i min säng (hon är inte van vid den tjugogradig "kylan" på landet, hennes lägenhetsvärme brukar tydligen ligga på hela tjugofem grader, hur orkar man hålla igång då? jag skulle smälla av) och Emma siter klistarad framför Sunes jul och garvar och sjunger. Jag har precis avslutat ett barndomsspel; Bloons Tower Defence, haha!
Nu ska jag lyssna på en massa Peter LeMarc-låtar. Det om nåt är barndom! Älskar hans musik.
"Jag har slutat att fråga och undra varför
Jag får inga svar, man lever tills man dör"
Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0