En dag, tre timmar och 14 minuter kvar

Snart är det jul. Helt sjukt! Fick julkänslor när vi handlade klappar idaf...men både jag och Emma var lite halvsega så vår engagemang var väl inte på topp. Det var typ: Vi går in här...en min senare; äh vi pallar inte, nästa affär!
Kista fick återigen stå för köpen och nu har jag köpt till alla förutom pappsen.
Nu ska jag ut med hunden på en promenix för att sedan krypa ner i sängen framför HP2!
Sandra



Haha, vi svängde in på Ö&B påvägen hem och införskaffade 900g laktritskulor för sammanlagt fyrtio kronor vardera. Mumma!! (Pallar inte gå och tända lyset, laaat hihi, så bilden blev jätteskarp och fin men den föreställer en hink med små svarta kulor)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0