Drömmen om en vit jul

Kajsa ligger och snusar i min säng och Emma har tagit en av jennys två sängplatser (för kallt att ligga nere och sova nu), haha måste ta kort på dem när de sover!
Har tagit mig igenom HP1, de är så himla söta, speciellt Ron och hans ansiktuttryck haha!

Nu är iaf designen klar. Finns väl några småsaker att rätta till men jag tycker resultat blev riktigt bra för att vara oss! Bilden är vi rikigt nöjda med, haha, det var inte svårt att skapa den men den ser typ bra (utom de skarpa kanterna) men det är nog på grund av Julias proffsiga fotografering!

För att reflerkter till rubriken; fatta att vi kommer ha en vit julafton! Det är dryga minus femton grader ute och då brukar det ju sällan snöa. Men jag tittade nyss ut och sakta, sakta dalade några enstaka snöflingor ned, som i en julfilm. Hur mysigt som helst!

Julen har börjat tidigare än vanligt här hemma. I vanliga fall öppnar vi aldrig julpynts lådan innan den tjugotredje och att ta in julgranen innan dess har aldrig kommit på tal. Men i år bestämmde vi oss för att lätta lite på traditionerna. Nu står en klädd gran inne i matsalen och det mesta av julpyntet är framme. Men det som sätter pricken över i:et kommer på torsdag. Har inte den där rikgtiga julkänslan än!

Dagen kommer bjuda på julhandel, inte en ända julklapp är införskaffad än; stress?? Nejdå! Vår 100 kr-gräns sätter stop för den där ångesten! Men klockan är snart åtta och Kajsa & Emma snackade om att stiga upp innan tolv...? Hm...vene om jag pallar det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0