Dagarna är räknade

Snart slut på detta år och schemat är nu fullspäckat. Bye, bye lata dagar i sängen framför älskade DHW. Onsdagen bjuder på plugg, träning och plugg. Inte favorit dagen men den fysiska aktiviteten och studievännerna kommer dra upp stämningen, det är jag övertygad om. Och själva vetskapen om att ha börjat på den där förbaskade uppgiften kommer göra dagen ljusar. Den måste ju ändå göras.
Torsdagen kommer att spenderas i staden med vännerna då jag tänkte bränna julepengarna och presentkorten! Parfym, väska lösnaglar och löshår och ev. nyårsklänning måste inhandlas. Alltid i sista sekund.... Buuuut, I like it. ;) Sedan bjuder kvällen på släktingar och en ev. träning om tillräckligt många kan (håller tummarna). Annars kommer näst sista kvällen på detta år att spenderas med klasskamrater, antingen middag och mys eller om vi tsm avslutar den eländiga uppgiften.
För på Fredag kommer det inte finnas tid till studier. Kommer sova ett tag så att man vänder på dygnet (jag och emma har planer på att stay up all night long och platta håret). Sedan kommer flertalet timmar ägnas åt den största göra-sig-iordning-skedet på året. I timmar är det tänkt att man ska göra sig iordning och INGEN stress skall existera.

Nyårs firandet är nu bestämt; det blir ännu längre ut på landet med ett häärligt gäng människor och ett ev. förande (med andra ord; stress-göra-sig-iordning pga seghet och tron om att vi har hela livet på oss) hos emma.

Imorgon ska jag upp tidigt. Därför blir det sängen nu. Meeen har ju typ sovit HELA dagen så OM jag somnar så tror jag på mirakel! Annars blir det HP5 som får underhåla mig med dess 1000 sidor...
See Ya Later!
Sandra


Den här pärlan ska snart få bli min doft igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0