Better late than never

Den årliga traditionen uppfylls nu. Sista julklappen blev en box, detta år den kompleta säsong sex med de Desperata Hemmafruarna. Och som varje år ligger vi på natten den tjugofemte och tittar på skiva efter skiva och mumsar godis. Perfekt! Julen blev lyckad trots min febriga kropp...kändes som om jag var i en glasbubbla hela kvällen. Den där irriternade dimman som gör en lite frånvarande. Fick ingen riktig julkänsla eftersom jag varken kände smake eller doft. Men Kalle Anka och julklappsöppningen räddade dagen. För första gången började utdelningen av klapparna med rim. Annorlunda och kul!

Nu ska jag avsluta sista kapitlet i HP4. Har sparat det hela dagen. Femman ska jag låna av Emma, helst imorgon om det går! Vill ju träffa bruden och ge henne en fet julkram.
Godnatt.
Sandra 


Detta avsnitt kikade jag nyss på; då Gabby försöker muta en präst....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0