Long time no see!

Såg att Emma legat i igår och skrivit några inlägg. Själv har jag nog inte bloggat sedan skolan började. Ajabaja! Men ny dag, nya tag! Familjen har införskaffat en ny dator, en stationär (stavning?), som går hybersnabbt. Nu slipper man allt segt skit som uppkommer när man sk ain här. Kanske drf man delvis tappar suget när intenet bara ska krångla. Anyway, har hänt mkt. Var ska jag börja? Skolan är väll det absolut nyaste. Atletica, natur matematik blev det för mig. Fanns ingen naturnatur linje. Denna vecka har allt börjat dra igång. Har inte orkat plugga ett skit men är nu superstressad. Drf hinner jag inte blogga mkt. Gillar absolut skolan och klassen och blabla. Idag hade vi bara paddling i kursen äventyr och turism och sedan typ 50 minuter engelska. SKÖÖNT. Det som står på schemat nu är lite snabb träning. Fotbollsträningen blev inställd pga SVerige mot Malta. SUCK! var taggad på träning. Menmen nu hinner jag spendera mer tid med födelsedagsbarnet. Ska efter träning till älsklingemma och äta våra älsklingglassar och äta hennes älsklingpasta! Nej nu vaknade pappa som jobat natt. Ursinnig. Skulle tagit hunden på en promis men lat osm man är så blev det datorn. Nej puss på er.
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0