Herregud!

Ja, rubriken säger väl det mesta? Flera månader har gått sedan vi började skolan och ända finns de inläggen kvar på startsidan pga att det är SÅ GAMLA!! usch! Vill börja ta tag i detta igen, så kul att ha att läsa om senare! Men atm är jag trött + mosig i hjärnan = inga bra formleringar och ord osvosv blablabla... PLUS att jag typ glömt bot det svenska språket!? Är det pga dåligt med sömn, brist på böcker eller skolan och nya vänner som påerkat..hmm! Hursomhelst! Skärpning! Fram till jul finss dock oerhört mkt att göra! Hårdsattsning på träningen nu plus även slutspurten i skolan. Tror att vi har prov och inlämningar i varenda ämne!! GAAAAAAH! Och såklart inte gjort ett skit plus att jag ligger efter ngn vecka med en engelska bok. Behöver ju självklart inte läsa ut den men perfektionist som man är så jaa..har jag börjat på en bok SKA den vara utläst oavsett om den är bra eller ej! Plus att det är bra att öva på engelskan. Får se hur mkt bloggande det kommer bli nu, sover jämt dåligt och är trött plus att jag är sååå stressad, har så mkt jag vill köpa så varenda förjävliga gång som jag styr mina ben mot sängen och lägger mitt min trötta kropp i en mysig säng så kommer tankarna och förstör! Jippie!
Men hade träning idag och som vanligt kommer man sent i i duschen så atm sitter jag med blött hår=tid för att beta av lite plugg (säger man så? som sagt! Trööt hjärna!). Träningen gick åt H-vete, är för trött och min hjärna kunde inte släppa tankarna på allt plugg. Så att springa runt på en fotbollsplan med tankar om läor kanske ni förstår inte är det allra bästa! Därför är det spanska glosor och engelskabok som gäller nu! Sovmorgon imorgon till halv nio! YES!!
pz out!
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0