WOW...

...jag är redan uppe! Vaknade av mig själv! Klockan är inte ens nio! När hände det senast?I Ettan? Eller i tvåan kanske? Nu har jag hur mkt tid som helst för pluggning! Kommer inte orka att köra 110 genom alla dessa timmar men ändå! Vaknade ju inte ett så...Anyway, igår kväll var det himla mysigt. Trots att dert var lite folktomt och så, så är det alltid trevligt att vara med Emma och Ärtan (Olivia)! :)
Just nu letar jag efter den thailändska översättningen till  "tack" och "hej då". Väntar även på att min frukost, som blir äggmackor, ska bli klar och att fint väder ska svepa över huset! Men men, nu blev äggen precis klara!
Ska inte ha en ända sida upp där inte mocsmbiques namn nämns! Nu gäller det! Tre veckor kvar, inte ens hela! Mocambique, here I come, och bloggen, here I go! Lär inte ha tid och blogga, kanske en snabbis senare, men kvällen bjuder som ni kan läsa i ngt annat inlägg,  på en middag hos Olivia!  :)
/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0