Ridning imorgon!!:p

Tjo, gick precis och la mig, så nu ligger jag här under täcket i min sköna varma säng. Imorgon är det aktivitetsdag för niorna så då ska jag, Sandra, Olivia (J), Jojjo, Jossan och Julia rida i Olivias stall:). Det ska bli skitkul, fast jag har typ inte ridit på sju år eller nåt, så jag får väl se hur det går. Olivia har lovat mig en trög och snäll häst så att jag inte blir avkastad, jag är livrädd för det.:p
Idag har det inte hänt nåt speciellt i skolan, förutom att vi hade nationelltprov i biologi, som gick sådär för mig. Efter skolan var det återträff för 3A hemma hos våran gamla lågstadielärare. Det var kul att träffa henne och en till fritidslärare som också var där. Jag tror vi var 15 eller 17 eller nåt sånt av 22 så det var ganska många där. När jag kom hem frågade mamma om jag ville följa med henne och stå i caféet på träkvistavallen, så jag följde med dit och var där mellan 8 och
10. Det blev inget plugg för min del idag, fast jag egentligen skulle ha behövt att plugga, men jag han inte. Det får bli hårdplugg resten av veckan istället.
Tänkte sova nu så att jag inte somnar på hästen imorgon, ha det bäst och Godnatt! /Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0