har brist pa rubriker.

Tankte borja med att saga att jag tror att hundvalpar behover mjolk, eller i alla fall fran borjan. Da kna de ju inte ata torrfoder och vatten ger ju ingen naring, men sen avvanjsde ju :P Men den hunden var nog i behov av sin mamma! Anyway, kom precis hem fran middagen som vi at pa en mysig restaurang precis vid havet. Helt underbart! Billigt, trevligt folk, vattnet, varmt, flakten och ljudet fran vagorna! Jag alskar Thailand!
Idag belv det ocksa en chilldag vid poolen. Vid tolvtiden traskade jag ivag och kopte en volleyboll. Elller em hard plastboll malad i en volleybolls farger. Samst. Men roligare an o bara flyta runt och gora ingentng.Sen vid tva tiden nar vattnet sjunkit undan och det fanns plan mark att ga pa pa stranden tog vi en harlig promenad pa stranden. Vattnet ar namligen jatte hogt upp pa morgonen men senare pa dagen och pa kvallen sjunker det undan flera meter, kanske tjugo! Sa da blir det ett hart och platt underlag istallet for den jobbiga stranden hogst upp. om ni fattar...Anyway, vi kakade lunch vid ngn restaurang pa pelare. Sa man kom jatte hogt upp, precis vid havet sa det kandes nastan som om man satt precis vid strandkanten eftersom att man var sa ass hogt upp att man inte sag sa mkt av stranden. Skitmysigt! Och innan vi skulle atervanda hem kom en liten elefantunge med dess skotare ut och skulle bada i havet. Sa JAVLA gullg. Om jag knde skulle jag ta med mig en sadan hem. Dens lilla svans, stubben pa huvudet och den lena snabeln. Underbart sot!
 Nu nar vi var pa vag till datarummet kom det en massa nya gaster. Ngn familj som var urgullig! Och tyckte att jag skymtade en snygging. Haha, men vene. Hoppas ;) Nagra li;;ar som satt framfor oss pa planet dit och som bade pa samma hotell flyttade ut idag. lite smatt trakigt. De blev lite snyggare ju mer man tittade pa dem.
Laste inatt ut Tusen Stralande Solar. Skitbra! Och nu har jag inget att lasa forutom ngn bok som mamma last om andra varldskriget och NEJ TACK till sadant. Ar ackligt tyrott pa andra varldskriget nu! Kanske kan borja lasa An som pappa har med sig...? Men nar det inte finns bocker sa finns det oplugg som jag forsokte gora idag. Lag vid poolen med matteboken men hur mkt tror ni att jag gjorde. Typ inget, Allt ar ju nytt. Fattar inget och nar poolen lokar mer sa la jag av efter en halv uppgift. Heja Heja.... hur ska jag hinna leva nar jag kommer hem om jag inte rojer undan nu...Och landuppgiften. Hasr inte gjort klart inledningen an...inte bra inte bra. Aja, nog om skolan. Om en vecka ar vi foresten pa planet pa vag hem. Landar val om en vecka och typo sju timmar. Vill inte Vill inte Vill inte...
Nej nu vill jag hinna gora annat pa datorn for de har dyra tva timmarn pa hotellet. Det billiga internetcafet var namligen stangt idag. Hoppas ni har det underbart dar hemma! /Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0