Godnatt

Kollade ut genom fönstret precis och såg att det var ljust ute, så det blir bara ett kortis inlägg från mig för sen ska jag sova. Sandra åkte typ hem precis. Vi var ute typ till tolv sen gick vi till statiol och köpte en påse chips och sen drog vi hem till mig, som tog ett tag eftersom vi inte gick så fort och så träffade vi några på vägen. Vi var väl typ hemma runt ett eller nåt och sen dess har vi kollat på massa youtubeklipp och bara slappat med chips och cola, myskväll!:)
Idag eller igår eller vad man ska säga, har jag iaf vart i vällingby med mamma och Abbe. Jag skulle vara smakråd åt Abbe, men jag och han tyckte inte riktigt om samma grejer, haha:p. Jag hittade en bikini till mig iaf, behövde verkligen det!
Jag har inte berättat nåt från igår men det var iaf en mycket lyckad kväll:). Nu tänkte jag sova, tänkte gå upp i hyffsad tid imorgon och PLUGGA, det behövs verkligen! Sov så gott! /Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0