Orkar inte!

Kan börja med att säga till Sandra att det inte har hänt nåt här hemma. Jag tror att inte folk är inne på msn för att det är så mycket plugg eller iaf är det så för mig. Har precis gjort Om detta må ni berättagrejen, jag är inte klar men har inte så mycket kvar. Jag känner mig ganska stressad över allt plugg jag har den här veckan, spanskaläxa till imorron (har glömt böckerna:/), livsviktigafrågor till fredag, Om detta må ni berätta till fredag och samhällsfördjupning till fredag och så har vi nationellt biologiprov imorron, och jag kommer verkligen inte ihåg någonting om biologin. Men, men det får väl gå som det går, man kan ändå inte sänka sig men man kan höja sig:). 
Ska fortsätta plugga nu.. men orkar inte.. men jag måste.
ha de bäst:)! /Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0