GRRRR!!

ALLT som jag hade skrivit på mitt landsarbete idag försvann för att datan typ fick fnatt eller nåt, snacka om att jag inte blev glad. Men nu har jag suttit i tre-fyra timmar och försökt att skriva om det, men det går inte så bra. Jag orkar inte!! Så otroligt TRÅKIGT att skriva allt två gånger. Jag kommer verkligen inte ihåg allt som jag hade skrivit heller, grrrrrrrr. Men det är bara att bita ihop och göra det bästa av situationen.
Det hände en rolig sak idag också och det var att mormor och morfar kom förbi en liten stund. Dom har vart på Gotland hos min morbror och hans familj och så hade dom hittat ett par silvriga pumps till balen som dom hade köpt för dom visste att jag ville ha silvriga skor. Dom satt verkligen mitt i prick, typ precis sånna som jag hade tänkt mig:). Så nu är det bara halsband, örhängen, och nåt fint att ha i håret kvar att leta efter.
Nu ska jag fortsätta att skriva på landarbetet, ha de bäst! puss /Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0