Underbara Thailand!

Har det hur underbart som helst har! Vill ine hem for fem ore! Idag var vadret i och for sig lite sadar. Mkt moln men men solen varmde anda. Sjukt varmt. Vi tva tiden var den runt 34 grader i skuggan! Fatta varmen da och springa pa stranden under gassande sol...hm kommer nog halla mig till gymmet tror jag. Var dar och trandae en kortis med mamma och pappa ocksa. Latmasken Jenny orkade inte utan la sig pa en madrass i poolen istallet. Skont det ocksa ;) Men men, var lite segt och gymma men det ar val varmen som tar kol pa en. Men man ar ju inte van vid gymmet an sa brukar ju ta nagra ganger innna mna vanjer sig vid omgivningen liksom. Men gooosh vad jg svettades.  Blaaa. Holl inte pa lange och gjorde inte speciellt mkt men och plus att det var mkt airkondition. Tror det var runt tjugo eller tjugotre grader dar inne men trots det sa svettades jag som en gris. Trodde inte att jag skulle ha anvandning for de dara handdukarna de lagt fram men de fick jag tydligen :) Usch ;) men men sa blir det. HUrsomhelst. Dagen nu!  Vi vaknade valdigt tidigt vilket ar skont. Runt nio tiden. Vet inte nar sist jag gatt upp sa tidigt nar jag varit ledig. Men da hinner man ata i lugn och ro och inte kanna att man missar solen. Efter en stor och god frukost med allt fran kokta agg, omelletter, fil, frukt, pannkakor till  stekt ris pa vara tallrikar, la vi oss vid poolen dar vi spenderade resten av dagen. Var ifs och gymma runt ett och kakade lunch pa hotellet vid tva och tog aven en svang till narmsta supermarket dar vi inforskaffade en madrass. Men annars var det bara sol och bad. Elller bad, var ju molningt ... Men ser lite rod ut. Attans, vill ju bli bnrun, inte rod. Men har lite smatt panik nu for kommer og inte bli specillet brun. men men, ska ha kul, inte ha ett maste om att li brun. anyway, maste ga nu, ska ut och kaka med familjen och eventuellt ga till ngn marknad. Haller tummarna  for att hitta lite klader. ;) Juste, hoppas nationella gick bra for er i nian! :) Haha, nar klockan var ngn gang runt halv tio eller narmare tio sa tankte jag pa er ;) vet inte om ni gjorde provet da men kunde se mig er framfor hur ni star oh diskuterar fraggorna! Var det svart? Aja, maste kila nu! Har ju tyvarr inga bildero lagga in sa blir ganska trakiga inlagg. Anyway, see ya om tva veckor :) Tjingeling
/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0