tröööött

Är astrött så det får bli ett kort inlägg från mig för sen ska jag sova!:p
Som Sandra skrev så hade vi volleyboll final idag, tyvärr förlorde vi, men aja, vi fick ju medalj och så ska vi få tårta!!, för att vi kom till final, de är ju det viktigaste, haha:p. Det är verkligen inte mycket kvar av skolan nu, jag och Sandra räknade skoldagarna som är kvar och vi fick det till nio st. asså gu fatta, snart sommarlov!!:D
Imorgon blir det nog en pluggdag för min del också, eller iaf på dan, sen ska vi ju till Olivia B på tjejmiddag typ, ska bli mysigt och kul.
Kom hem för en liten stund sen. Jag var ute med Sandra och Olivia J, svinkallt men kul ändå:p. Gu vilket konstigt inlägg det blev, får skylla på att jag är trött, haha:p. Ska iaf sova nu!
Gonatt /Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0