Spidad

Har inte kunnat sova! Har varit för pigg. Så har suttit vid datorn fram till strax innan sex då jag gick ner och tog en låååååååång dusch och tvättade av mig allt svett och äckliga dofter. Packade även upp alla tusen olika påsar med smycken, skor och kläder som jag hade med mig till Emma. Trodde att det som vanligt skulle bli så att de fick ligga i mitt rum så länge att mamma tillslut packade upp dem. Men icke. Känns bra att få lite ordning och få känna sig frääsch. Sitter nu och pluggar. Väntar på att en hemsida om regnperioder i Mocambique. Trodde jag var klar med det avsnittet men skulle läsa igenom det nu och det lät helrubbat. Har hittat en massa olika info som jag tar med och därför har det slutat med att jag säger emot mig själv. Är det regnperiod i M. mellan okt-apr? Är det lättast att ta hand om skörden då? Har liksom sagt både och på de frågorn...suck! Jaja, nu går ögonen verkligen i kors påmig. Från ingenstans kom John Blund. Jösses Amalia vad trött jag blev.
Dags och krypa i säng!
Efterlängtade sömn.
Godnatt.
Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0