Snart fri..

Tjosan, det kanske är dags för mig att skriva ett inlägg. Skrev ju inget igår.
Jag och Sandra, Jenny och Victoria var som sagt på derbymatchen igår, skitkul!:D Alla vet väl hur det gick så jag behöver väl inte berätta det:p.
Kom typ precis hem, jag har tillbringat kvällen tillsammans med, Jojjo, Julia och Olivia och två killar Eric och Melker. Vi har väl inte gjort något speciellt, bara gott runt halva Ekerö, haha.
Jag funderar på om jag ska börja med historiafördjupningen nu, den ska vara inne på måndag, så det kan ju vara bra att börja. Det skulle vara väldigt skönt att komma en bit på vägen iaf. 
Bäst att jag börjar med det nu. Den här uppgiften är den sista, sen så....
ha de bäst!
Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0