Sköna Onsdag!

Kom precis hem från skolan. Det har vart en väldigt skön dag idag, eller iaf för mig. Först hade jag musik och sen syslöjd i typ två timmar och sen hade vi svenska och då kollade vi bara på film. American history X tror jag den heter, den är riktigt bra men otäck! Fick reda på att läsloggarna ska vara inne imorgon istället för på fredag. Varför ska jag alltid missa allt?, haha:p . Jag har inte ens börjat läsa så jag får lägga i en rem. Det skulle verkligen inte sitta fel att vara i Thailand nu och sola och bada.. Men, men det är bara och bita ihop, det är ju typ bara en månad kvar nu. Sen är det SOMMARLOV!!:D Bäst att jag läser nu, Ha det bäst! och hoppas du har det bra Sandra;)  /Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0