Rix fm festivalen

Det börjar bli en vana för mig att skriva sena inlägg nu för tiden, haha och Sandra jag skrattar typ också varje gång jag skriver lödsenordet, haha:p. 
Kom iaf hem för en stund sen, har  vart på Rix fm festivalen i Kungsträdgården med Jossan, Emelie, Minna, Olivia J och Olivia B. Jätteskojj:) Jag trodde det typ skulle hålla på i en timme eller nåt men icke, festivalen höll typ på i tre timmar. Vi var väl där runt halv sex eller nåt och den började typ sju, så vi fick väldigt bra platser, nästan längst fram. Artisterna som var där var typ, EMD, Måns, Alcazar, Kim, Janet, Heat, Sarah Dawn Finer och något band från Scottland, kommer inte ihåg vad dom hette.
Asså de är helt sjukt vad få skolddagar det är kvar nu. Ska verkligen bli skänt med sommarlov snart!! Och om en vecka är det laserfest, shit vad det ska bli kul!, ellerhur Sandra??:D
Blev ett ganska kort inlägg men jag måste sova nu, ska upp ganska tidigt imorron, pusshej! /Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0