plugg, plugg, plugg

Första gången jag pratade med Sandra sedan hon åkte till thailand, gu vad kul det var att höra hur hon hade det och så:D! Saaaaknar henne!!
Har typ egentligen inte tid att blogga, måste plugga! Har den där bajsfördjuoningen i so att göra till imorgon, har typ hälften kvar:/. Får väl sitta uppe hela natten och leta artiklar.
Iaf så hade vi friidrottsdag  halva dagen idag. Sen hade vi volleyboll träning och matte så det var ganska skön dag.
Imorgon är det fredag igen. Asså shit vad veckorna går fort, helt sjukt! Efter skolan ska jagh och några tjejer in till RIX fm festivalen. Första gången för mig. Skulle gå förra året, men då var jag sjuk, så det gick inte. Äsch, nu bara babblar jag, bäst att jag fortsätter med pluggandet.
ha de bäst! /Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0