plugg, plugg, plugg, plugg, plugg, plugg....

halloj:)
Håller på att plugga på det här oändliga gografiarbetet. Det känns som att det aldrig ska ta slut. Jag gör ändå bara G och VG uppgifterna orkar inte göra MVG. Har ganska mycket kvar, jag vill bli klar till imorgon men jag tror inteatt det kommer gå, men som tur så går det bra att lämna in det på fredag också. Jsg har två G-uppgifter kvar och fyra VG uppgifter, så dags att sätta fart snart igen.
Idag var det  halvtappendag, så vi slutade 12, fast man fick sitta kvar i datasalen och jobba med geografin som bland annat jag och sandra gjorde. Vi satt kvar längst, typ till halv sju!!!! asså vi satt där i typ sex och en halv timmar, men mycket fick vi gjort också. Jag tycker det är lättare att plugga i skolan för hemma finns det så mycket annat att göra. Nu ska jag fortsätta med pluggandet, jag lär sitta uppe ett tag till, så jag kanske slänger in ett inlägg sen också:p.
Hejdå så länge!
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0