PANIK PANIK!

Panik over skolan, panik over att lamna thailand! Inte bra, inte bra! Men finns ocksa mkt roligt med att komma hem namligen LASERFESTEN, som Emma namnde tidigare! Ska bli sa javla kul! :D:D Och nu ar det inte langt kvar, varken till ledighet och varme! Nej, har brattom  nu! Har inte mkt tid och datasalen stanger soon. Lar bli sista gangen jag ar inne pa datan i thailand. Nasta gang kommer jag sitta hemma! :/ Usch vad jag kommer sakna det har! Sedan jag skrev sist har det inte hant mkt! Vi har mest segat, har namligen varit pissvader. Molnigt! Hemskt att se hur brannan bara forsvinner mer och mer! Gaaah, har inget bikini streck kvar nu! Panik! Igar pa kvallen var vi i Patong dar det blev en hel del shoppande! Hde inga pengar kvar men bade jag och jenny fick 2000 bath var av mamma och pappa! :D yeeah, sa drf ar jag nagra toppar och klanningar rikare nu. Hade aven pengar over sa att jag kunde folja med mamma idag som skulle klippa sig och jenny som skulle ta oljemassage och gora fransk manoikyr! Blev assnyggt! Men har i fukten torkar aldrig nagelacken sa det har blivit lite klibbigt och fult nu! Men alltid kul sa lange det varar! :P Var aven igar in hos en skraddare for och kolla modeller till balklanning som det var tankt att mamma ska sy. Men det slutade med att vi bestallde en for 3500 bath vilket motsvarar ca 875 svenska kronor. Mkt dyrare an vad jag trodde det skulle kosta, och idag natr jag skulle prova den halvfardiga klanningen verkade han inte sa bra tyckte mamma som kan det dara! Men anda, ganska bra pris for en balklanning plus att man far den uppsydd! Valde rosa och halterneck, men vet inte hur det blir. Vi hade sa brottom nar vi var dar sa vi pusslade bara ihop lite saker sa fa se hur det blir. I varsta fall far vall mamma gora om den eller sa far jag ta ngn annan klanning! Men det blir nog bra!

Igar hade mamma och pappa gatt ut sjava till ngn bar efter att vi kakat da de som jobbade pa baren velat bjda oss pa middag. Alltsa serverade de inte mat pa bar urtan de ville gora den hemma och ta med till deras bar for att bjuda oss. Och alla gick vi dit bara for att vi lovat. Det kandes ju lite halvlaskigt nar ingen restaurang tillverkat maten men shiiet vad vi angrade oss. Maten var fantastiskt god. Till och med godare an pa de flesta restauranger. Sa vi har tjatat hela kvallen pa att de borde oppna en restaurang sa att vi nasta ar skulle komma tillbaka sa vill vi se att de startat en restaurang ocksa!
Efter att vi varit dar och kakat gick vi ner pa restaurangen vid stranden, precis brevid hotellet och tog en glass och ol/lask. Da kom den dar killen som salde hus och vi holl pa och babbla ett tag om hur det slkulle funka med att ha landstalle har nere i thailand! Det skulle vara underbart!!! Tank att ha ett hus med tre sovrum, en massa gasthus och en stor tomt med pool? Kostar nog en del....men fatta underbart!! anyway, till slut sa trottnade jag och jenny och gick tillbaka till hotellet dar vi hittade den superduper gulliga kattungen som faktades med en krabba! HAha, sag sa javla roligt ut! Men stackarn rakade bli klamd av krabban sa att den bara skrek! Usch, vad hemslt det var! Men tror det lat varre en det var for sa fort krabban slappt taget sa var den helt normal. Sa jag och jenny satt och gosade med den ett tag och busade lite. Det kom aven en annan katt som fran borjan var skit nyfiken pa kattungen som var asskraj for den stora katten. Men helt plotsligt blev det tvart om. Den stora katten stannade kvar men sa fort kattungen kom bara sa sprang den andra katten ivag...? Knasiga djur som jag aldrig kommer forta mig pa! Drf de ar sa roliga plus att de ar superduper sota!
Nu har datasalen stangt sa nu kommer dom nog nar som helst och ska stanga ner har! Ska till hotellrummet och packa och eventuellt plugga! Funderar pa att dygna sa att man hinner njuta maximalt av den minimala tid vi har kvar har nu! VILL INTEEE HEEEEEM!!!
Men aja, that's life! Hopppas ni har det bra dar hemma och att det ar VARMT nar vi kommer hem! Orkar inte med ngn kyla!
See ya
Sandra

Far inte glomma; Grattis Emma och bloggen! :D (pa namnsdagen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0