Mysig lördagskväll!

Har börjat få brist på rubriker, and I don't like it. Kom för en stund sedan hem från Jossan. Rubriken beskriver väl kvällen. Var ganska dött på Ekerö, men ett motståndarlag i fotboll hittade vi...som gick i ettan och yngre...Alltid något!
Är sjukt trött nu, men om jag går och lägger mig nu kommer jag inte komma upp imorgonbitti förän typ tre på eftermiddagen. Så funderar på att vara uppe en liten stund till och sedan vila ögonen några timmar. Vet ifs inte vad jag ska göra. Känns konstigt när man blir så ledig. Annars hade jag haft en drös av läxor och prov att plugga till. Hör nu att det är film på g där nere. Sulle vara mysigt. Ska nog pallra mig ner dit och tigga lite godis från syster och hennes vänner ;) Ha det underbart!
Sandra


Jojjo, Jossan, jag, Olli och Emma + Julia (som fottade)
Det var det här sköna gänget som var och red i tisdags. Underbart söta hästar va? :)
Bilden lånade jag från Julia Mästerfotografen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0