Lyckad förmiddag...

men misslyckad eftermiddag...! Kom hem efter ridningen klockan tre idag. Vi hade superroligt! Askul att få sitta på en hästrygg igen! :) Och hoppade vågade jag också göra. Blir faan sugen på att börja igen! Fast skulle inte ha tid. Bilder på oss på hästryggen kan ni hitta på Jojjo och Julias blogg. Hursomhelst, kom hem vid tre, la mig i solen och somnade. Vaknade starax innan fyra och åt upp de resterande vindruvorna och en röd paprika. Vid fyra kom pappa hem och då gick jag ut igen på baksidan men solen hade dock försvunnit så jag la mig ner på backen istället och somnade. Färdig som jag var... Då hade klockan kanske börjat krypa närmare talet 16:30. Kanske någon gång runt fem sex så vaknade jag av att pappa drog igång gräsklipparen. Och ni vet som man brukar gå från soffan man somnat i på kvällarna? Typ i sömnen/trans. Typ i något stil med det gick jag in och kröp ner under täcket. Ni anar inte hur skölnt det var. Pappa väckte mig för att fråga vilken pizza jag ville ha men minns knappt om jag svarade. Så HALV ÅTTA(!!!!) väckte de mig för middag.  Så nu sitter jag här, oducshad med hästlukt i hela hårt och stressad över hur jag ska hinna. mitt favoritprogram börjar om en timme och jag har inte ens öppnat skolböckerna. Har mer än halva arbetet kvar och jag har idag och imorgon på mig. Hur faan hade jag tänkt att jag skulle hinna. Kan ifs lämna in arbetet på fredag men hinner ändå inte plugga så mycket på torsdag. Får helt enkelt hålla tummarna på att de här ynka tre timmrna kan hålla mig vaken en bra bit in på natten. Men nu ska jag duscha, sen titta...och jag som hade tänkt springa en runda också...:S ALLTID i sissta sekund. Därför: tjingeling, ses på Wisterialane!
/stressad Sandra som inte kan få ihop ett bra inlägg. Sorry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0