Laser ikväll!!

Sitter här i soffan med halvblött hår. Väntar på att det ska torka så att jag kan platta det sen. Som sagt så är det LASERFEST i allhuset ikväll som ska bli SJUKTKUL, runt sju ska vi dra hem till Olivia (Ärtan:p) och göra oss iordning och så där och självklart ladda till ikväll!!
Igår så var jag och typ dom som ska med ikväll hos Olivia Bergman, vi badade i henners supervarma pool, vi åt, dansade och vi brottades, haha, vilket var super!
Idag har jag jobbat i några timmar, annars har jag typ bara slappat....Nej, nu ser jag att klockan tickar iväg, ska ju typ gå om en timme så jag måste verkligen gå, ha det bäst, pusshej /Emma

Juste jag kanske skriver samma sak som Sandra men det beror iaf på att jag inte kan komma in på våran blogg, det är typ datan det är något fel på....:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0