Jag älskar vädret

Ligger ute i solen nu. Helt underbart! NÄSTAN för varmt. Vill badaaa!!!
Änyway vaknade med en äcklig halsbränna. Fyfaan, kunde knappt prata eller röra på huvudet så jag tror jag håller på att bli sjuk. Orkar inte. Vill inte missa de sista dagana  skolan, klassresan eller träningarnanu! Sämsta tiden att bli sjuk! Så vet inte om jag ska till pölen ikväll. Eftersom att vi är lediga imorgon tänkte vi göra en sista grej med klassen förutom klassresan. Så vi ska till en liten insjö ute på Munsö, inte långt ifrån där Jesper och Jacob bor, där vi ska grilla och mysa lite. Ska bli skitkul men vill inte bli sjuk. Jaja, får se...tänkte springa också men vågar inte göra det med  halsen.
Nej, nu ska jag dra på mig bikinin kanske, eller fixa ngt gott tt äta till lunch. Ha en underbar dag i sommarvärmen.
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0