Internet kostar pengar i Thailand...

...sa darfor kommer det nog droja nagra dagar till nasta gang jag loggar in. Har na,nligen bara en halvtimmme kvar av de 5 timmar jag kopten nar vi kom. Det kostar ju inte mkt men vill anda spara pengarna till helgen da vi ska shoppa garnet.
Idag lag vi mest vid poolen under parasoll och segade oss. Alla var typ fortfarande roda sa det gar inte och vistats i solen...Blis galen! Vill bara skrapa av den roda fargen och borja sola och bli BRUUN! Men men, har ju ngn vecka kvar sa nagra dagar till klan man ju offra, bara jag slipper all sveda... Menmen, nog om det. Det var extremt varmt idag fram till fyra ungefar. Sa vi kakade frukost och la oss sedan vid poolen. Gjorde inte sa mkt mer an att bada och lasa typ tva sidor ur stor i kaften. Den borjar bli bra. Satt och laste inatt till fyra och gjorde en massa lasloggar. Har bara sissta delen kvar att lasa och typ tre lasloggar kvar. Kanns skont, sen ar det spanska och so:n som ar jobbigast och viktigast. Anyway, vi gick och kaka lunch runt tva och runt tre gick vi alla till gymmet, men det vara bara jag som TRANDAE, inte testade sakenra som Jenny gjorde. Hon cyklade typ tre minuter och gjorde ngra situps. Alltid nagot. MEn korde pa ganska mkt idag. Skont att vara ensam i ett svalt rum. Men tror faan inte att det finns ngt trakigare an att springa pa lopband. STORSTA PLAGAN!! Menmen... nu pa eftermiddagen forsvann solen bakom tjocka moln som gav lite regndroppar. Gansa skont faktiskt. Var typ 35 eller mer i skuggan. Sa jag och jenny flot runt i poolen under regnet i dryga tva timmar. Sa javla underbart. Men nu ar jag sa trott sa att jag somnar vad jhag an gor. Nej, maste kila, mamm och pappa tjatar pa oss. Time to eat, sen laggdags. Hoppas ni har det UNDERBART hemma! lar val inte horas pa nagra dagar! Pussar/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0