Inte den bästa dagen på året..

Är sjukt tröööött, men tänker ändå skriva ett kort kvällsinlägg. Jag kan inte säga att den här dagen har varit speciellt bra. På gympalektionen hoppade vi höjdhopp och Jojjo landade fel på nåt sätt och gjorde illa nacken. Hon fick åka in till sjukhuset och röntga den och så. Som tur var var det inget jätteallvarligt, hon hade typ sträckt nacken rejält. Stackarn. Mer vet jag inte. Så hon får väl berätta själv om hon vill och orkar. jag vet iallafall att hon är hemma nu.  Dan fortsatte inte så bra, jag hade bestämt mig för att jag skulle plugga till Noprovet som är imorgon, men det gick ju inte bra, eftersom jag typ ALLTID somnar.. Träningen var det bästa på dan, vi lekte massa lekar, körde staffetter mm, vilket jag tycker är skitkul. Efter träningen har jag typ bara pluggat, nu känns det faktiskt ganska bra inför provet, känns som jag kan det mesta. Men bara för att det känns bra kommer det säkert gå skitdåligt..aja får väl se.
Nu ska jag sova, puss hej!
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0