Horse Riding

Var precis oich kakade med familjen. Tog chicken with cashew nuts idag igen! Alltid lika gott! Pa vagen hem kopte vi jaa. vad de nu heter. Skitbilligt. Nagra choklad grejer. Eller en boll med krisp och sant skit i! ASGOTT! Och bara nagra affarer dar i fran ser vi att det fins horse riding. Eller att man kna gora det! Hade glomt bort att vi kunde gora det har. Fanns namnligen inte pa forra stranden. Sa nagon dag ska jag dra med mig familjen dit och rida hast pa stranden i en timme for bara 650 bath vilket ar ungefar 162.5! Fatta billigt for o rida pa stranden! Eller om det nu ar pa starnden. Men bilderna var pa stranden sa haller tummarna pa det. Nej, dags att atervanda till hotellrummet och plugga eller hoppa i sang! Ar helt sluuuuuuuut! jUste, 9c slutar tidigt imorogn. Ska se till att sitta vid datorn ngn gang da, om jag ar hemma forstas :P, sa jag kanske hinner chatta me er! Pussar! /Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0