Hemma igen!

Då var man hemma! FYFAAN! Inte mkt positivt med det förutom kompisarna! Fast det har blivit väldigt fint ute nu. När jag åkte moppen till skolan imorse så bara sööög jag in all grönska! Som om man inte sätt grönt på åratal! MEn fatta vad mkt grönt det är. När man är ute så består halva suynfältet av en hääärlig underbar färg. Och varmt börjar det bli! Härligt! Kunde åka i bara en t-shirt idag till VOLLEYBOLL DM! Finalen spelades idag! Gick skitbra de två första setten/sätten (stavning?) och vi spelade superbra'! Motståndarlaget hade inget bra sammarbete eller ngnting! Hade bra servar och smashar men de blev bättre i slutet av matchen och jag tror att vi blev lite bekväma och överskattade dem så tyvärr förlorade vi de tre sista settena/sättena. Om dem kan man inte säga så mkt annat än att vi SÖG! ...typ. Men som Emma sa eller vem det var! Vi är som gjorda för det här! Alltid ska vi snubbla framför mallinjen eller hur man säger...
Juste, om det ni läser ser helt mobbat ut kan det bero på att jag fortfarande håller på att vänja av mig att skriva med a och o ist för ö,ä och å! Ha satt sig ganska rejält nu! Anyway, somnade typ direkt när jag kom hem igår, alltså första dagen igår. Fick inte sova många timmar natten innan då vi kom ehm mitt inatten så hann inte, eller orkade inte blogga! OCh idag har jag heller ingen ork. Är seg som jag vet inte vad! Skulle ha pluggat men orkar inte! Måste få vila upp mig igen innan jag sätter mig ner! Är så jävla stressad över den där landuppgiften. Har inte gjort ngnting! Helt sjukt!
Anyway, måste tagga nu! Bilderna  från thailand kommer så småningom, alltså efter att allt plugg upphört! Men faan vad skönt med långhelg! Händer så jävla mkt kul! nämligen:

Onsdag:
Final i Volleyboll
Hitta på ngt kul med girlsen

Torsdag:
Tyvärr plugg
Tjejmiddag hos Olivia i Sundbyberg :D

Fredag:
Plugg igen
LASER!!! :D

Lördag:
Plugg åter igen
Ngt mys med tjejerna igen, kanske kärsön? :D

Söndag:
Pluggdag, som jag nästan langtar efter då jag är stressad som in i helevete!

Kanon helg! Hoppas på mkt roliga bilder också...och bra väder! Här ska solas! Nej, hade tänkt vara klar nu, men ska duscha och göra mig iordning...men lär inte hinna. Men men, man blev ju inte direkt svettig på volleybollen idag!  Men time to go!
/Sandra


Ett smakprov på vår underbar resa! :D
Jag och Jenny på bilden, kanske mor eller far i bakgrunden...:P Men visst är stranden underbar!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0