Hello

..Håller på att skriva lite på historiafödjupningen, går inte sådär jättebra. Jag trodde den skulle vara mycket jobbigare att göra än vad den är, det går som tur ganska snabbt att göra den, jag har kommit mer än hälften och jag satt ine länge och pluggade idag. Idag har jag typ solat för det mesta, det har ju typ varit 25 grader, så det bränner ju verkligen:).
Kom hem för en timme sen ungefär. Har varit ute med Sandra, Jossan, Jojjo, Minna, Emelie och Oliviorna, vilket har varit mys, det var inte så många ute, men vi träffade några småpojkar som vi spelade fotboll med, dom kanske var 6,7 år eller nåt, haha:p.
Ska försöka bli klar med historian nu....pussohej!
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0