Grattis Emma och Sandra :)

Ja, shiiiet vad tiden gar fort. Kanns som om deet var igar nar vi satt och klura ut losen och sant men samtidigt som en evighet sen!
Och skont att det inte hant ngt, fast anda...plugg ar ju inte sa kul...! Usch, har angest infor landuppgiften. Och da farjag annu mer panik over att satta mig ner med den. Skriver pa lilla datorn som inte har ngt internet sa bli jobbigt nar man inte kan soka information och sa. Letade bara lite innna jag stack och visst, jag och emma fick en massa bra info, men anda. Om man vill sla upp ord och sa elelr hamfora. Kom pa att det kanske kan varra bra och veta lite mer om Sverige...om man ska jamfora. Nog med skolsnack. Vi var ju som sagt och kakade pa en liten restaurang dar jag inna inte sett ngn ata och dar ingen under var vistelse at. Sa var lite anti innan...Tankar om magsjuka och att de skoljer mat och sant med deras vatten snurrade runt lite i huvudet. Men det var bara och tack och ata. Var ganska gott anda. Och de blev sa glada for att nagra at dar. Och nar man ater pa sadana mindre stallen ar de sa mana om gasterna och tacksamma for att man ar dar sa man far gratis efteratt (skitacklig kokosmjolks gele typ med en klubba (?) och krossade notter pa ) pch ngn mintgrej som var skitgod. Men men, nu gar typ internet ut. Maste byta losen och sant! See ya/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0