Good guys go to heaven...

....bad guys to Patong!
Alltsa arjag an bad guy. :P Sa stod det pa trojorna i nastan varje affar i Patong. Vi tog namligen taxi dit ner och shoppade och kakade pa samma stalle som forra aret. Faan vad mysigt det var. God mat precis vid stranden, fin milho med trevliga manniskor och en svalkande bris fran havet. Helt perfekt helt enkelt! Anyway, blev inge sol och bad for mig idag. Hela familjen dag ut som kraftor sa vi gick bara upp vis tio tiden och at den underbara frukosten innan vi gick tillbaka till hotellrummet. Resten av famlijen hoppa i sang medan jag satte mig ner pa balkongen med stor i kaften och pappaer och penna for att skriva tre lasloggar. Men trots att jag satt i skuggan var det ackligt varmt och pennan bara gled ur handen pa mig sa gick in igen dar flakten var i full gang. la mig brevis jenny for att bara ...ja vene, vila typ, men somna saklart och sov till typ tva eller tre. Riktigt skont och vara utvilad faktiskt! Sa smorjde in mig med en massa solkram innan jag tog ett sanbbt  dopp i poolen. Sedan kastade jag mig i duschen, tog pa mig en otajt klanning och hoppade in i taxin run fyra fem! Sa har min dag sett ut! Men ar ganska lagom trott nu! Det tar pa krafterna att ga runt i varmen. Och eftersom att det ar lagsasong sa drar verkligen manniskorna i en! Blir galen. Sa javla jobbigt att hela tiden forsoka dra sig darifran utan att de blir sura. De kan nastan bokstvligewn talat dra in en i affaren. Det var en tjej sm hoppa ut framfor mig och borjade ta pa mig nagot skynke...Fatta panik jag blev nar hon sa att jag var jatte fin och att  jag skulle fa ett kanonpris medan min familj borja ga darifran. Sa hon blev nog ganska sur nar jag bara kastade av mig trojan eller va det var och sprang ikapp mor, far och syster. Anyway, handlade enormt mkt nu! Det gar att pruta rejalt. Tog med mig 2000 bath vilket ar ungefar 500 kr! For et kna man ju inte fa mkt i sverige men kopte tva par solglasogon (delar ett med jenny), 6 skarp (som jag ocksa delar med jenny), fyra klanningar, fyra klanningar (delar en med mamma),en bikini och jaa. var nog ngt mer men kommer inte ihag. Men ganska bra va? Men det var bara i Patong, sen finns det en marknad i Patong och aven en Weekend market dar priserna redan ar nerprutade till lagsta! ASBILLIGT! Sa dar komemr jag nog handla skit mkt. Sen ska vi ocksa till ngt shoppingcebtra. Sa kommer nog inte komma hem med mkyt pengar...Hittade aven en skiiiiitsoooot balklanning idag. Men liksom, i ett stand!? Haha, blir lite full i skratt nar jag tanker pa att man shooppar balklanningar i ett stand. Men men, har aven sett den mest sockersota men samtidigt urtjusiga klanning i ett skyltfonster till ngn skraddare. tror jag ska gora ngn liknade. inte sa balig. Den kan man aven ha pa midsommar och sa. Skulle var mkt roligare. MEn anda, har nere ar dom ju skitduktiga, man kan ju gora varsta klanningen...har lite beslutsangest. aja, far se hur det blir.

Och Emma, har det kanon! :) Trakigt att det regnar och sa :/ Men men, bor man i Sverige...:P nejda, juste, faan vad roligt om du borjar kolla pa dhw! Kan fa lana boxarna sen nar jag komemr hem sa har vi annu en nattsyssla att aga oss at ;)Och vad bra att nationella gick bra  :) Langtar enormt mkt efter er dar hemma! Men ni far garna komma hit, vill inte hem! :)
 Nej nu stanger snart datasalen. Maste hinna in pa facebook en snabbis och alla andra bloggar :;) tresfresas, here i come! Juste, klockan ar ju snart sju dar hemma. Ar snart tolv har. Ska nog krypa i sang snart sa att jag hinner trana imorogn ! :) Ha det bast! :D /Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0