Godmorgon alla glada! :)

Vaknade inte lika tidigt idag tyvärr...:( men men, hinner fortsätta med arbetet lite ändå! Hann en bra bit igår, fast inte mycket för att ha suttit med det i fem timmar! Hursomhelst, gårdagen började som sagt med plugg, avslutades med en supermysig och lite livad middag hos Olivia B. Vi käkade grillat, badade, tittade på tv och film, brottades (haha), värmde upp lite inför laser....ja typ det! Och så åt vi efterätt såååklart! :D Emmas snälla mamma kom och hämtade oss igår vid tolv tiden tror jag efter mycket om och men med vägen dit. Men hon hittade tillslut och jag kom då hem strax efter ett. Orkade inte blogg då, ville upp och plugga idag och hoppades på att jag skulle vakna tidigt idag igen...men icke! Vaknade för en halvtimme sen när pappa kom in ochsa hejdå! Jaja, hinner plugga en kortis. Fram till tre! Sen är det en promenad med ludde till starx innan fyra, sen dusch och förberedande för LAASER och packning och sånt innan jag tar ngn buss hem till emm eller minna eller vem vi skulle vara hos. Där ska vi tagga lite innan vi drar vidare! :D
Nej, nu är äggen klara och jag måste lägga på ett kål här! Så see ya!
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0