Friendsdag på Skansen

tjenare!
Håller på att plugga, är sjukt stressad. Ska göra klart livsviktiga frågor (nästan klar), samhäll fördjupningen och så har vi engelska prov på fredag!! Vet inte hur jag kommer hinna, men det får väl gå.
Idag var AgM och kamratstödjarna på friendsdag på Skansen tillsammans men typ 5-6000 andra kamratstödjare, vilket var skojj. Vi gick runt och kollade på djuren, tävla på massa grejer, spela på chokladhjul, där jag hade turen på min sida,  jag vann första pris. 2000 gram mjölkchoklad! Smarrigt. Det var uppträdande på stora scenen också. Jag, Julia och Agnes gick lite tidigare för att slippa trängas med 5000 andra människor som  vill hem. Tror att det var smart av oss, eller det var inte min idé mer Julias och Agnes.
Idag hade vi träning, fast ingen vanlig träning, utan det var brottnigstränign. Det var flera brottare där som lärde oss hur man gjorde. Skitkul var det, och skitjobbigt! Känner att jag har lite blåmärken här och var.
Imorgon är det friidrottsdag. Självklart lägger dom den på vår sovmorgon. Jag unrdar egentligen hur många sovmorgonar vi har haft den här terminen, inte monga iaf.. Jaja, snart sommarlov och då kan man sova hur mycket som helst.
Nej, nu ska jag fortsätta med pluggandet, pusshej!
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0