Fredag igen!:D

Japp, så var det fredag igen, veckorna går så sjukt snabbt:). Jag räknade ut att det var tre veckor sen jag och Sandra tog hål i öronen, det känns typ som det var en..
Idag såg vi klart American history X på svenskan. Hela filmen var jättebra fram till slutet, Usch vad besviken jag blev, han dog!! Gillar inte såna slut.
Just nu ligger jag i soffan och kollar på my super sweet 16 på MTV, gu vilka bortskämda tjejer asså. En tjej blev liksom sur på sin mamma för att hon fick en bil typ några timmar förtidigt än vad hon ville. Hon tyckte att hennes mamma förtsörde hela hennes födelsedag, bortskämda är väl bara förnamnet!, fast det är riktigt underhållande.
Sen runt sex nån gång ska jag och Jossan och kolla på nån teater eller nåt som någon skola här på Ekerö har gjort, sen går vi väl ut tror jag. Nu tänkte jag återgå till tv:n, ha de bäst, Puss /Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0