:)

...Kom inte på någon rubrik så det fick bli en tråkig gubbe, haha:p. Är iaf precis färdig pluggad för idag, har gjort läsloggarna och pluggat till noprovet som är på fredag, men det är svårare än vad jag trodde. Ja trodde jag fattade det mesta, men icke sa nicke. Jag får väl bombadera PeO med frågor imorgon, så löser det väl sig. Det har väl inte hänt så mycket mer idag tror jag.
Imorgon är det bara en helt vanlig torsdag, det är iofs skönt att vi har sovmorgon, som det känns som att vi inte har haft på hur länge som helst eftersom det har vart nationellaprov och spexfoto och sånt. Så det blir skönt att få sova ut lite. Nej, nu tänker jag göra nåt annat:p
Ha de bäst! /Emma  
Juste, kul att du har det bra Sandra;), saknar dig vääldans mycket!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0