En mycke lyckad dag!

Jag har precis pluggat klart för idag, orkar inte mer nu, är skittrött.
Det var jättekul att rida idag. lite läskigt i början eftersom jag inte har ridit på typ sju år. Första gången jag trava kändes det faktiskt som att jag skulle ramla av, men det gjorde jag som tur inte, det guppade så mycket:p. Alla andra var jätteduktiga, dom hoppade på hinder och sånt men det vågade verkligen inte jag, haha. Det fanns skitsöta kattugar i stallet också. Vissa kan inte ha varit mer än nån vecka eller två. Så otroligt söta, jag och Sandra ville ta med varsin hem, men så blev det inte. Får väl bli någon annan gång:p.
Istället för handbollsträning så var vi hemma hos en tjej i laget idag och åt korv, körde staffeter, lekte burken och åt glass:). Det var några som bada också i hennes pool. jag hade tänkt att bada först men sen när det började regna kände jag inte så stor lust längre.
Det blev ett snabbinlägg och nu tänkte jag ta en snabbdusch och sen tänkte jag snabbt hopppa i säng:p. Puss och Godnatt! /Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0