Det borde inte få regna på en fredagkväll...

Kom hem för typ en halvtimme sen, jag och Jossan gjorde väl inget speciellt ikväll, vi gick till gårn och kolla läget och tog en promenad i regnet, vilket var mysigt. Vi tyckte att det inte var någon idé att vara ute om det regnar, så vi gick hem till Jossan och så hämtade jag moppen och åkte hem. Skönt att komma hem så pass tidigt ändå:).
Juste, jag och Jossan var och kollade på niorna i träkvistaskolans musikal. Den var faktiskt väldigt rolig.
Annars har det väl inte hänt så mycket idag. Imorgon har tydligen Träkvistavallen invigning, så dit ska jag väl och kolla tror jag. Ska faktiskt försöka att sova snart. Det ska ju bli fint väder imorgon, så då vill man ju gå ut i solen och inte sova bort hela dan.  
Gonatt! /Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0